Opzeggen lidmaatschap

Als je overweegt het lidmaatschap voor onze tennisvereniging op te zeggen dan gelden de volgende voorwaarden:

 

  • Er kan uitsluitend schriftelijk of per e-mail opgezegd worden bij de ledenadministratie. Per e-mail: ledenadministratie@nomi-sneek.nl Per post: Alex Booi, Breewijd 3, 8602 CK Sneek.
  • De opzegging moet voor 1 december bij de ledenadministratie binnen zijn. Het lidmaatschap vervalt dan met ingang van het nieuwe jaar. Deze voorwaarde sluit aan bij de KNLTB registratie en reglementen die per 1 december van elk jaar de ledenbestanden bijwerken. 
  • Je ontvangt een (digitale) bevestiging. De digitaal verstuurde bevestigingen worden met een leesbevestiging verstuurd en geregistreerd. De bevestiging dient als bewijs voor je opzegging. Bij discussies kan hiernaar gevraagd worden.
  • Wij vragen je om een vragenlijst in te vullen met je beweegredenen. Hiermee krijgen we meer inzicht en hopen we onze dienstverlening te verbeteren.  
  • Tot 1 december kun je nog gebruik maken van de faciliteiten van onze tennisaccommodatie. Na een tijdje stopt de verzending van het clubblad en ontvang je geen digitale nieuwsbrieven meer.